Osynlig väska?

Nej, det är kanske inte riktigt det jag vill ha men antingen en axelremsväska som bara kan ligga slängd på höften, diskret. Antingen en svart eller vit, eller kanske brun. Och nej tack, ingen svart quiltad med guldkedja, de är jag less på. Utan en riktigt, riktigt diskret men ändå som är snygg. Eller så tänker jag mig en kuvertväska, men det är jobbigt att bära runt på. Det är skönt att ha något som inte märks. Vad skulle du välja om du behöver en smart väska för nycklar, busskort etc?
Den
här från Wedins är verkligen hur snygg som helst. Jag gillar den jättemycket och vill ha den men den är dock för dyr för min stackars plånbok just nu! Sen har vi ju partyväskan jag har skrivit om tidigare, visst är den snygg, men den förra är mycket finare!



Denna goding är från H&M och man tar axelremsväskan från Wedins och jämför lite så lägger man ju till bara 50 kr får du en väska i äkta skinn! Men vilken är snyggast?

Update: Jag kan nog glömma väskan i skinn. Jag hinner ju inte beställa den och lär ju inte hitta den på något H&M i närheten. Men den är snygg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback