Segast

Ni får ursäkta min ständiga bloggtorka men jag har absolut INGENTING att skriva om just nu. Har varit småsjuk, seg och igår råkade jag ut för en allergichock. Jag hade fått i mig vallmofrön och när jag hade idrott så började det klia på hela kroppen. Tänkte att det säkert skulle gå över men det blev bara värre. Sedan svullnade ansiktet upp och blev alldeles knottrigt. Jag och några kompisar gick med mig och så fick jag ta allergisprutan. Sen var det bara att ringa ambulansen (gissa om det var många nyfikna som ville se vad som skedde :/). Jätteläskigt! Inte första gången jag var en allergisk reaktion men jag har aldrig fått en sådan kraftig på vallmofrön.

Jag hämtar mig sakta men säkert och får snart nog tillbaka min vanliga bloggarglädje :)

Ha det toppen! /Foffe


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Usch =(
Jag är iallafall inte allergisk mot något :P

Postat av: Sussi

Måste vara jobbigt att vara allergisk. Är som tur var inte det själv. Hoppas du piggar på dig snabbt!

2007-09-08 @ 22:51:45
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi
Postat av: Ella

Usch trist å va sjuk :( Jo jag gillar den röda klänningen mycket mycket :) Det är den som du åxå har på nån bild här i bloggen, den är från HM. Känner jag mig själv rätt så behåller jag båda och lever på nudlar resten av månaden... men det är väl så, man måste lida flr konsten :) Hoppas du kryar på dej snart! //E

2007-09-09 @ 10:49:22
URL: http://tomtebo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback