Finally friday

Hej alla glada läsare :)

För visst är ni det väl? Det är ju ändå fredag.. :) Själv har jag inte varit på toppenhumör hela dagen, har varit en seg och konstig dag. Men det känns som om pressen på en lite har släppt nu när det stora matteprovet är över. Nu är det helg = kul. ;)

Var inne lite på KappAhl idag och längtar bara mer och mer tills jag skall praoa där. Skall bli så kul! :) Jag har faktiskt tänkt att upphäva mitt shopstopp för jag känner att istället får jag försöka att tänka igenom alla köp lite noggrannare. Nu är jag ordentligt sugen på en väska och en topp på KappAhl! Men väskan tror jag inte det blir, var ju inte så jättelängesen jag köpte en ny. Och så har Cocoo en hel del snygga smycken (halsband, klockor..) som inte gör det direkt enkelt att försöka hålla igen med shoppingen. Haha :)

Ikväll så skippar jag faktiskt Let's Dance. Hör och häpnad! Nej, jag skall faktiskt glo på Så skall det låta istället, vilket jag anser vara bättre fredagsunderhållning. Får väl se reprisen på Let's Dance nån annan dag.

Ha en riktigt skön helg! /Foffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback