Ny kamera

Hej!

Har varit ett litet uppehåll p g a att jag inte har varit helt på topp. Har haft lite huvudvärk och lite halsont, har det fortfarande.
Idag fick jag Hemmets Veckotidning i brevlådan. Trevligt med lite härligt novelläsning i sommarvädret, som består av regn och grå himmel. Inte för att det egentligen behövs med tanke på alla böcker som ligger och väntar på att bli lästa, men ändå. :) Korsord och recept. Lite inspiration. Framför allt tidfördriv, kanske. :) Fick även hem från Yves Rocher som tycker att det är dags för mig att beställa något nytt. Njaa, varför inte? Vi får se! :) Den viktigaste nyheten är väl egentligen att jag äntligen har fått en ny kamera. En rosa, härlig, liten godsak som kommer användas mycket de kommande åren. Hoppas på att den blir en lika kär vän som min förra som jag haft i ungefär fyra år nu och är rostig, trasig och trött nu. Haha!



Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Trist med halsont.Det har faktiskt jag också fått.

Kul med ny kamera dock. Jag har själv lyckats paja min nya. Klant som jag är.

Postat av: Ingrid

glad midsommar! <3

2008-06-20 @ 19:05:09
URL: http://svartvitnagellack.blogg.se/
Postat av: Sofia

Snygg blogg. :)

2008-06-22 @ 21:29:46
Postat av: felicia

åh så kul med ny kamera! vill jag också ha ... ^^ :) kram

2008-06-26 @ 23:32:10
URL: http://diamondsdoappeartobe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback