Sommarklänningar

image457

Nätbutikerna börjar få in massa frestande sommarklänningar! Jag tänker direkt på skolavslutningen och midsommar när jag ser en, och jag tror att ni ser vilken färg det lutar åt... Haha, men vi får se! Just nu har jag inte ett öre, så det för bli först i juni jag får ge mig ut och leta rätt på den utlimata avslutningsklänningen. Här har ni fyra toppkandidater! Men 2an, 3an och 4an är definitivt favoriterna! 4an finns dessutom i andra fina färger. 2an är som en ljuvlig bakelse och den skulle jag gärna ha i min ägo, får se om den finns kvar när jag får pengar. ;) Och 3an har jag sett i butik! Ser kanske inte så kul ut på bilden men är riktigt fin i verkligheten (har dock inte testat på). 1an är kanske inget jag skulle ha när man är lite mer uppklädd men en fin, sval och avslappnad sommarklänning i härliga färger! Vilken gillar du bäst?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

fina!!

Postat av: Jasmin

Min Madre har den längst till höger

2008-05-24 @ 19:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback